Jak świadomie i skutecznie budować
relacje interpersonalne w pracy kosmetologa, fizjoterapeuty, masażysty,
dietetyka?
Warsztat
z komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji i budowania profesjonalnego
wizerunku w pracy zawodowej
CELE
SZKOLENIA
- zdobywanie
wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej;
- uświadomienie
mechanizmów komunikacji oraz poznanie roli komunikacji werbalnej i
niewerbalnej, w celu ułatwienia kontaktu z klientem
- zapoznanie z
poziomami komunikowania oraz z barierami występującymi w komunikacji
- nauka technik
komunikacyjnych, zwiększających efektywność nawiązywania kontaktu z
klientem
- zapoznanie z
zasadami skutecznej autoprezentacji
- poznanie roli
pierwszego wrażenia
- nauka
budowania profesjonalnego wizerunku oraz autorytetu wśród klientów
- poznanie zasad
zawodowego savoir vivre
- przygotowanie
do pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktu oraz budowanie
długotrwałych relacji
- przygotowanie
do pracy z trudnym klientem, poprzez trening komunikowania asertywnego
- poznanie zasad
small talk'u, czyli prowadzenia rozmowy z klientem w gabinecie
PROGRAM
RAMOWY
Etap 1. Komunikacja
interpersonalna w zawodzie kosmetyczki (lub fizjoterapeuty, dietetyka, w
zależności od wybranej grupy) - 2 godziny
- Komunikacja
werbalna i niewerbalna w kontakcie
- Poziomy
komunikowania się
- Bariery
komunikacyjne
- Komunikacyjna
efektywność, czyli techniki komunikacyjne
Etap 2. Autoprezentacja
jako element budowania profesjonalnego wizerunku - 2 godziny
- Cechy
„idealnej” kosmetyczki (fizjoterapeuty, dietetyka)
- Pierwsze
wrażenie
- Budowanie
autorytetu
- Savoir vivre w
miejscu pracy
Etap 3. Nawiązywanie
kontaktu i budowanie relacji z klientem w gabinecie - 2 godziny
- Pierwszy
kontakt z klientem
- Trudny klient
– komunikacja asertywna
- Small talk – o
czym rozmawiać z klientem
METODY PRACY
Szkolenie ma
charakter zajęć interaktywnych. Prowadzone jest głównie metodami aktywizującymi
(ćwiczenia praktyczne, symulacje). W mniejszym stopniu ma formę mini wykładów.
Po każdym bloku szkoleniowym następuje podsumowanie oraz ewaluacja. Szkolenie
skoncentrowane jest na treningu umiejętności praktycznych. Szczególną uwagę
zwracamy na indywidualny rozwój umiejętności każdego uczestnika i jego osobiste
potrzeby, dzięki czemu od razu po szkoleniu uczestnicy mogą korzystać z
prezentowanych i ćwiczonych podczas szkolenia technik i rozwiązań, co
bezpośrednio wpłynie na jakość ich pracy zawodowej.
INFORMACJE
ORGANIZACYJNE
- szkolenie
prowadzone jest w trzech etapach, podzielonych tematycznie na trzy
spotkania
- każde
spotkanie trwa 2 godziny
- zajęcia
odbywają się w godzinach 18.00 – 20.00
- nie jest
wymagane uczestnictwo we wszystkich trzech blokach tematycznych, jest to
jednak wskazane ze względu na wzajemne uzupełnianie się treści
poszczególnych zakresów tematycznych szkolenia
- po każdym
etapie (spotkaniu) uczestnik otrzymuje certyfikat, potwierdzający
uczestnictwo w danym szkoleniu
- małe grupy (do
8 osób)
CENA
JEDNEGO SPOTKANIA 99 pln
CENA ZAWIERA
- uczestnictwo w
szkoleniu
- materiały
uzupełniające po szkoleniu w formie skryptu
- certyfikat
potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu